piątek, 20 kwietnia 2012

Lakier w kolorze... nude

Z serii tanie a dość dobre - lakier Wibo Express Growth 351 z kolekcji Trends Nude.

O dziwo dobre, bo mam z tej serii biały lakier (do frencha) i jest tragiczny, ten 351 chyba nie przyznaje się do brata, bo działa bardzo dobrze.

W jednym Rossmannie z niewiadomej mi przyczyny te lakiery już w buteleczkach lekko się rozwarstwiały(temperatura standu?), ku górze podchodziła żółtawa ciecz, więc znalazłam w innej drogerii świeżaki. Ogólnie kolory dla oka bardzo przyjemne, zgaszone pastelki. W tej linii są jeszcze bardziej przezroczyste odcienie, ja szukałam jednak czegoś bardziej kryjącego.  ...






Na plus:

-kolor
-cena (ok. 4,70 zł)
-wygodny pędzelek
-dość szybko wysycha

Na minusik:

-nie jest to mistrz w nieodpryskiwaniu (zwłaszcza przy sprzątaniu...;))




Nałożyłam dwie warstwy (pierwsza to same smugi!) - na odżywkę Eveline 8w1.

Jak miło mieć dłuższe paznokcie (praktycznie całe życie miałam króciutkie i połamane), żeby w końcu jak człowiek móc sobie je malować :D

6 komentarzy:

  1. Ja nie przepadam za nudziakami ale ten wydaje się całkiem przyjemny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na niskopółkowca jest OK:)

      Usuń
  2. Nigdy nie miałam takiego koloru lakieru, buty czy torebka owszem, ale lakier nie wiem czy mnie tak do końca przekonuje, ale ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On wygląda jak OPI Bubble Bath - taki mleczak, który przy jednej warstwie jest praktycznie przezroczysty:)

      Usuń
  3. Subtelny kolorek, dosyc naturalny, ale ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nudziaki <3

    Dodane i mam nadzieje ze wzajemnością :)

    http://malykobiecyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...