środa, 25 kwietnia 2012

Lakier Revlon 005 Sheer Blush - swatch

Lakier już pokazywałam tutaj, teraz chciałabym napisać 2 słowa o tym, jak nam idzie współegzystowanie;)
Lubię takie mleczaki, uważam, że pasują do wszystkiego, nie wymagają superprecyzji w nakładaniu a i odpryski czy zarysowania są mniej widoczne, jeśli już złośliwie się pojawią;)

Revlon Sheer Blush to bardzo przyjemny lakier. Jest zmaterializowaną definicją słowa 'nude' - jest, ale udaje, że go nie ma;) ...

Revlon 005, 3 coats/warstwy




Lakier bardzo dobrze się trzyma, jest rzadki, więc na pewno wydajny. Ładnie wygląda solo i do frencha. Niweluje ewentualne lekkie przebarwienia płytki.

Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zużyć go do końca, bo broni się dzielnie;)




'Nie jesteśmy zbyt fotogeniczne' - rzekły właśnie moje pazurki;)



Ocena: 7/10  (osobiście wolałabym nieco większe krycie)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...