poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Illamasqua Medium Pencil - Vow

Swatche tejże kredki-linera wrzucałam tutaj porównując do innych z mojego zbioru.

Kosztowała 13 Funtów - 20% zniżki (illamasqua.com).
Ma bladożółto-beżowy kolor, obecnie moja najlepsza kredka, aczkolwiek do ideału brakuje jej dosłownie kropli mleka.

Plusy:
- kolor
- miękkość (nie drażni powieki ani się nie kruszy)
- łatwa w obsłudze
- nie uczula, nie podrażnia,nie powoduje u mnie łzawienia

Minusy:
- trwałość może 3h, potem są prześwity
- cena i słaba dostępność





A tak wygląda na oku przed i po nałożeniu:



(Rzęsy liche i posklejane, a to duet Chanel Inimitable i baza Diorshow Maximizer! ;])


Ocena: 6/10





4 komentarze:

  1. Na linii wodnej prezentuje się świetnie :) Tylko jak u Ciebie wytrzymała 3h, to będzie dobrze jak u mnie będzie przez godzinę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę pokombinować, jak przedłużyć jej trwałość;)

      Usuń
  2. Jak już będę miała kredkę Vow, to mam nadzieję ,że moje spojrzenie będzie WOW!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość ład nie rozjaśnia, raczej będziesz zadowolona:)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...