czwartek, 19 kwietnia 2012

Droższe vs tańsze: tusz Chanel i tusz L'Oreal

Kiedy kupiłam Telescopica ( pamiętacie przepiękną Penelope mrugającą z ekranu wachlarzem rzęs i kuszącą wytartą frazą 'jesteś tego warta'?) - zaskoczyła mnie szczoteczka ('Co to za giętka guma?!') wydał się mokry, zbyt rzadki, raczej czesał rzęsy czernią, niż coś z nimi robił. No więc co w tej sytuacji zrobiła Ewelina? Wyjęła szczoteczkę i cyk- odkręcony tusz na ciepły kaloryfer, żeby odparować nieco wody i aby tusz nabrał gęstości. Myk zadziałał, tusz nie musiał leżeć w opakowaniu, dojrzewać i tęsknić za moimi jakże lichymi rzęsami - można było malować od razu.
Potem zdradzałam go notorycznie z innymi. Aż natrafiłam na Chanel Inimitable.








Skusiłam się dobrymi recenzjami. Właściwie chciałam wersję Intense (ze srebrnym a nie złotym paseczkiem) ale pani konsultantka w perfumerii mi podała tę oto, a ja w pośpiechu nie sprawdziłam, czy prosząc o Intense (której nie było w perfumerii...) dostałam właściwy produkt. No trudno się mówi;)

Chanelka mnie nie zauroczyła, co więcej (i co jest tematem tej notki) zauważyłam, że efektem bardzo przypomina konkurenta L'Oreala, notabene 100 zł tańszego ;)


Efekt porównania:


Inimitable Chanel  vs.  Telescopic Carbon Black L'Oreal

 
Tak wyglądają szczoteczki- Telescopicowa wyszła mniej ostra;)








Tusze na tle nagiego oka (uznałam, że w ten sposób będzie lepiej widać różnicę)


Mascary nie różnią się kolorem. Telescopic jest jak widać lepszy - bardziej wydłuża, lepiej pogrubia i bardziej unosi rzęsy.


Podsumowując - chociaż nie będzie to nic odkrywczego - nie zawsze droższe znaczy lepsze;)

6 komentarzy:

  1. No i bardzo się cieszę, że w ten sposób, widząc dowody gołym okiem;) ktoś faktycznie zrozumie, że nie zawsze droższe jest lepsze;) bo spotkałam się ostatnio z takim rozumowaniem;)

    Jaki portfel musi być ucieszony, że tańszy tusz okazał się znacznie lepszy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy jest ucieszony, bo i tak wydał na ten droższy :D
      A i tak obydwa trzeba (powinno się;p) zużyć ;)

      Usuń
  2. Ja uwielbiam telescopic. Ten tusz wymaga wprawy i cierpliwości.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się-bardzo fajny produkt:)

      Usuń
  3. Łojej, szczoteczka Telescopic mnie przeraziła :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...