środa, 4 kwietnia 2012

Co słychać w Douglas i Revlon nail polish / nail enamel 005

Wstąpiłam dziś do Douglasa, żeby wykorzystać urodzinowy bon na -10% w ostatnim dniu jego ważności;)
Wzięłam skromnie lakier do paznokci Revlon  005 Sheer Blush (mleczny beż).
Ciachnęłam nim pazurek jedną warstwą i lakier jest praktycznie bezbarwny, mam nadzieję, że dodatkowe warstwy zwiększą intensywność koloru.




W moim D. dodawana była paczuszka z jakąś niespodzianką dla każdego klienta. Niespodzianką okazało się kilka próbek, w tym:
- krem Clarins Extra Firming Day(5 ml)  
- Scent spray Pure DKNY -zapach jest śliczny - kwiatowy, świeży i nieduszący, czyli jak najbardziej w moim typie
- krem Dermika do ciała 7ml
- Biotherm Aquasource - 24h głębokie nawilżenie do skóry normalnej i mieszanej (1 ml)



Na półce były też wystawione produkty podlegające promocji -20% (kolorówka): cienie 2-ki i 5-tki Diora Pink Extase i Night Dust o ile dobrze pamiętam, cienie czwórki Chanel nr 74, kilka kolorów lakierów tychże firm (m.in blady róż,burgund Diora), tusze Diorshow Black Out, cienie pojedyncze YSL i kilka produktów Estee Lauder.

2 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu bardziej lubię Douglasa od Sephory - i to wcale nie przez ilość próbek jaką dostaję podczas zakupów :)
    Pozdrawiam,
    N. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wolę D. w moim mieście jest ich więcej, a 'moja' Sephora ma b. ubogi i wybrakowany asortyment:(

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...