poniedziałek, 30 kwietnia 2012

The Balm, czyli co mi w ręce wpadło : róż Cabana Boy (swatche)

   Nie wiem, czy to przez kolorystykę i styl opakowań czy przez materiał, z którego są one produkowane ale produkty TheBalm silnie kojarzą mi się z produktami  marki Benefit.
   Nawet konsystencje mają bardzo podobne. 

    Korzystając z promocji w Marionnaud jakiś czas temu skusiłam się na róż i bronzer - kupując dwa produkty marek na wyłączność uzyskiwało się na nie 50% rabatu.
Słowem - bardzo dobry deal:)


The Balm



Róż kosztował całe 24 zł bodajże ;) 

 OPAKOWANIE:
 
Wydaje się niepozorny, jak mazidło dla dziewczynek, okazuje się jednak, że oldschoolowe opakowanie z kartonu (!) zamykane na ukryty magnesik kryje 8,5 g bardzo fajnego produktu. Opakowanie bardzo w stylu plakatów pin-up z lat '60 - przykuwa uwagę. W środku lusterko, dla mnie zbędne.
Ilość może niewielka, jednak oceniając po konsystencji i stopniu pigmentacji - starczy na ło ho ho ;)

Cabana Boy


WŁAŚCIWOŚCI: 

Róż nie jest 'puchaty', nie pyli się jak powiedzmy okrągłe róże chanel, jest bardziej krupczaty od róży MAC, nie tak pudrowy ja Estee Lauder czy Sisley, przypomina mi właściwie najbardziej wkłady róży Art Deco czy Make Up Factory (jeśli chodzi o konsystencję)



Jest tak napakowany pigmentem, że łatwo przesadzić:D Cabana Boy bardzo się lubi z pędzlem MAC 168 (biały ścięty do różu), mniej z podobnym z Maestro (zjada go).

Cabana Boy The Balm


Trwałość: rewelacyjna! Z twarzy spłynie podkład, wytrze się puder, a ten weteran cały dzień na posterunku:)

Jeszcze jestem za blada, żeby go używać, chyba, że nałożę go bardzo delikatnie, dosłownie przytykając tylko pędzel do jego powierzchni, żeby nie było nadmiaru.

Jest matowy, może w jakimś małym procencie satynowy, beż żadnych drobinek.


Zestawiłam go z różami o podobnym odcieniu:


TheBalm Cabana Boy, Chanel Pink Explosion (old version), MAC Dame



Fajnym akcentem jego 'aparycji' jest zadziorne: 'So many men, so little time...'




Ocena: 9/10



Polecam, bardzo chętnie zakupiłabym jeszcze Down Boy'a ;)



6 komentarzy:

  1. Down Boy kup koniecznie:)! według mnie jest rewelacyjny :D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie, czuję się skuszona:)

      Usuń
  2. jakie cudeńka! widziałam je jakiś czas temu na YT i skradły me serce ;) może kiedyś będzie okazja by je gdzieś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w miarę możliwości ($) dokupiłabym coś jeszcze:)

      Usuń
  3. Uwielbiam róże The Balm, tego koloru nie mam, ale mam pozostałe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, bardzo fajne są, chociaż niepozorne:)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...