sobota, 24 marca 2012

Kryolan concealer circle Dermacolor Camouflage-magiczne kółko kamuflaży

Dermacolor Camouflage - kółeczko 6 kolorów kamuflaży to moim zdaniem najlepsze korektory punktowe, nadające się także do nieco większych powierzchni.

Mam odcień 03 (X1W - X62 - X66 - X7 - X 3 1/2 X FD)
Zamawiałam dawno temu na Allegro, początkowo 01, ale okazał się za ciemny - wymieniłam.
Jest to kolor idealny dla bladych/średnich cer, zawiera odcienie jasne i średnie, ciepłe i chłodne, co sprawia, że łatwo go dopasować do różnych typów kolorystycznych a także do pory roku, kiedy cera albo jest opalona, albo jaśniejsza.

CECHY PRODUKTU:

Na plus:

- aż 40g (starczy na 2-3 życia ;))
- bardzo, bardzo kremowy
- nie zastyga na 'płasko'-matowo (do tego trzeba pudru)
- bardzo dobre zestawienie aż 6 odcieni
- świetnie się ze sobą mieszają, można uzyskać odpowiedni kolor
- niedrażniący, 'kremowy' zapach
- można nakładać i palcami i pędzelkiem
- stapia się z podkładem
- bardzo dobrze rozciera się granice
- krycie do 100%, można stopniować, regulować
- gęsty a przez to diablo wydajny
- nie wysusza


Z minusików:

- warto mieć do niego pędzelek
- z czasem lekko mi zasechł, stężał, trudno się go nabierało - jak uratować zaschnięty korektor? Wystarczy kapkę dowolnego kremu nawilżającego nałożyć cieniutko i odstawić, przegryzą się i wszystko działa elegancko:)
- dość ciężkawy może się wydawać, bo jest b. kremowy, gęsty
- może zapchać pory, lepiej nie nakładać na duże powierzchnie

Kółeczko jest świetne punktowo, ukrywa pęknięte naczynko, niedoskonałości, przebarwienia, świetnie zakrywa cienie pod oczami - i szare i fioletowe, niemniej jednak trzeba go tu używać ostrożnie, b. cienko i delikatnie, żeby nie obciążać tutaj wrażliwej skóry i nie uwidaczniać ewentualnych zmarszczek. Wystarczy odrobina - i delikatnie, cienko rozprowadzić.


SKŁAD:
Bardzo długi;) Na 1. m-scu parafina.

Korektor mam już ze 2 lata nic się z nim nie dzieje, ale trzeba przechowywać odpowiednio.
A prezentuje się tak:

Tego syntetycznego pędzelka z Sigmy używam do nakładania go.


Tutaj w różnym świetle odcienie:






OCENA:  8/10

Polecam ;)

3 komentarze:

  1. Brzmi zachęcająco, ale obiecałam sobie że najpierw zużyję mój Dermacol zanim kupię jakikolwiek korektor;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten produkt jak i wiele innych produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...