niedziela, 25 marca 2012

Guerlain Terracotta 4 Seasons 02 Brunettes - bronzing powder

Kolejny produkt, który uwielbiam za czyste kolory i uniwersalizm zamknięty w ładnej, solidnej puderniczce.

Guerlain Terracotta 4 Seasons Brunettes


Produkt faktycznie na wszystkie pory roku a to za sprawą kompilacji 4 ładnych niepomarańczowych odcieni, które dopasowują się bezbłędnie do kolorytu karnacji.
Wybrałam odcień 02 dlatego, że mam ciemne włosy ale też dlatego, że 01 jest bardziej różowawy - jego odcienie są chłodniejsze, mniej mają żółtych tonów.





Guerlain bronzing powder


Plusy:

- matowy
- wiele kolorów, wiele kombinacji
- piękna puderniczka
- lusterko
- bardzo sciśliwie sprasowany
- nie pyli się
- pudrowy
- świetnie się stopniuje i dozuje
- dobrze się rozciera
- wydajny
- świetny i dla bladych i opalonych cer
- bezzapachowy
- długo się utrzymuje

Minus - jeden, ale potężny:
- cena

Guerlain


Bardzo lubię go zimą, kiedy używam najjaśniejszego żółtego koloru ale też latem, kiedy słonko mnie muśnie ;) Ostatnio używam tylko jego i MAC Matte Bronze (reszta brązerów za ciemna)

Tutaj zdjęcia dziewicze i swatch porównawczy : wszystkie odcienie i Hoola Benefit.







Oprócz pudernicy otrzymujemy jeszcze eleganckie etui chroniące ją przed zarysowaniami.





Ocena: 8/10

Zdecydowanie fajnie go upolować ;)



9 komentarzy:

  1. na szczescie mam swoje bronzeropodobne kosmetyki juz na lato wiec pieniadze zostana w kieszeni:) bardzo podoba mi sie natomiast puder z limitowanki letniej guerlain....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę, żeby mi się nie podobał, bom biedna ostatnio :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Prawda? Mógłby być nieco większy, łatwiej by się wybrane kolory nakładało ;)

      Usuń
  3. no nieźle:) kusił mnie kiedyś także udam, że mam słabą pamięć i te zdjęcia już mi wyleciały z głowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na szczęście już nie kusi, czego nie mogę powiedzieć o pasiaku Chanel... ;)

      Usuń
  4. Kusi mnie to cudo ojj kusi. Może upoluję go na jakiejś wyprz bo cena regularna jest oszołamiająca ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej
    Zastanawiam się pomiędzy odcieniami dla nauturalnej blondynki i brunetki(aktualnie jes 6 odcieni,5 dostępnych w Polsce)który kolor bd mniej"ceglasty" i chłodniejszy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor dla brunetek jest cieplejszy, ma ładne, brązowe i niepomarańczowe tony. Kolor dla blondynek ma więcej różowych, chłodnych tonów, ale tez nie jest ceglasty.
      Musisz przemyśleć, które kolor są bliższe Twojemu typowi urody:)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...