poniedziałek, 9 stycznia 2012

Eco Tools'y z bambusa nie odeszły do lamusa;)

No więc dotarły z iHerb.com moje bambusowe Eco Toolsy w liczbie: 2 zestawy. Skusiłam się ponieważ ceny, jakie oferuje nam się w Polsce są stanowczo za wysokie, opłacało się je ściągnąć zza wielkiej atlantyckiej wody.

Pędzelki prezentują się fajnie, są estetyczne, lekkie, wygodne (krótkie rączki, którymi nie stuka się o lusterko), dość dobrze, porządnie zrobione.

Włosie syntetyczne, milutkie, nie za grube,nie za cienkie:)

Za jakiś czas będę wiedziała więcej o jakości, np. czy nie wypada włosie i jaki jest komfort pracy.

Tak więc kolekcja wzbogaciła się o następujące okazy:

-  5 pędzelków do powiek wraz z opakowankiem  z lusterkiem:

Trochę wygięte od stłamszenia w transporcie przez opakowanie ;)

-  drugi zestaw: kabuki set - od lewej do korektora, brązera, konturowania i rozcierania:

Są puchate, milutkie w dotyku i podejrzewam sadząc po jakości włosia i wykonaniu, że nie stracą kształtu.




I wszystkie razem, przytulone :D

7 komentarzy:

  1. Mam obydwa zestawy - ten do cieni uwazam za "taki se" i leci w swiat, ale te 4 kabuki sa absolutnie bombowe! Odkad kupilam nie uzywam nic innego do konturowania twarzy! Zycze milego uzywania :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tylko jednego, ale bardzo go lubię. Jest moim pierwszym pędzlem do różu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Czekałam 3 tygodnie (w tym Swięta).
      Obydwa zestawy kosztowały łącznie z wysyłką 72 zł po odliczeniu rabatu 5% :)

      Usuń
  5. Uwielbiam te pędzle! muszę zamówić ten zestaw z pędzlami do cieni:)


    http://the-beautyoffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...