poniedziałek, 9 stycznia 2012

Biały pogrubiacz rzęs od Diora

Rzecz o białej bazie pogrubiająco-wydłużającej Dior Maximizer.
Uważałam, że jest to rzecz zbędna, jako, że nie wierzę w jego właściwości odżywcze i naprawcze, a jedynie w doraźny efekt trwający do demakijażu, ale z okazji Świąt, zniżki -25% w Marionnaud i kuponie na -35zł postanowiąłm się skusić, bo kosztował niewiele.

Działanie, nakładanie:
Szczoteczka jest gęsta, a 'ujście' opakowania wąskie toteż produktu nabiera się idealnie tyle, ile trzeba na wszystkie rzęsy, żadnego wycierania w chusteczkę. Dodatkowo szczoteczka jest gęsta, dosć dobrze rozczesuje, jednak baza sama w sobie jest gęsta na tyle, że mimo, że mam rzadkie rzęsy to jednak je trochę skleja:jeśli potem używam tuszu, któy mocno rozczesuje i 'zagęszcza' np. Effect Volume Faux Cills YSL czy Inimitable Chanel to niestety nie mogę rzęs bardziej rozczesać, niż baza na to pozwala.


Kolor, konsystenja:
Kolor biały, minimalnie jaśnieje na rzęsach, dość gęsty, powiedzmy, że ma konsystencję tuszu. Nie staje się jednak przezroczysta. Trzyma się dobrze, nie osypuje.

Efekt:

Pogrubienie, lekkie wydłużenie, podkręca raczej słabo. Niezbyt zagęszcza, chociaż dość dobrze rozczesuje, uwydatnia rzęsy,- u mnie zwłaszcza dolne 'wyciąga'.




A tak wygląda szczoteczka:



Efektu odżywienia póki co nie zauważyłam, dopiszę opinię, kiedy zużyję produkt.



Póki co oceniam 8/10 :)

3 komentarze:

  1. Fajny patent. Ja kocham tusze Diora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uzywam tego jako odzywki na noc :) i jak rano maluje rzesy to wygladaja o wiele ladniej. Bo wiadomo czasami daza mi sie nie uzyc Diora i jak wtedy rano maluje to wygladaja mizerniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż chyba się skusze na zakup! :) Serdecznie zapraszam również do mnie, blog o kosmetykach i wiele więcej! :) Pozdrawiam gorąco! x

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...