sobota, 19 listopada 2011

Odkrycie roku;) Paleta Make-up Atelier Paris T22

Makeup Atelier Paris paleta T22


Mało który produkt mnie tak zachwycił w tym roku ( czy w ogóle :ostatnio) jak ta wspaniała paletka matowych cieni do powiek Mae-up Atelier Paris.

Szukałam matów o dobrej pigmentacji i ładnych kolorach - i mam!
Wcześniej skompeltowałam paletę 20 cieni MAC, mam sporo Inglotów, Revlona, Diora, ale MAP bije je wszystkie NA GŁOWĘ.
Maty MACa są rzadkie i nie tak napigmentowane, jakbym tego sobie życzyła. Ingloty są z kolei bardziej pudrowe, sypiące się, 'grube', nie rozcierają się tak, jakbym chciała;) Szukając odmiany trafiłam na MAP, kliknęłam i jestem zachwycona!

KOLORY:
wszystkie ciepłe: bardzo ciemny brąz może nawet z kroplą grafitu, ciemny cieplejszy brąz, karmelek,piękna brzoskwinia, i jasnokremowy.


MAP T22
PIGMENTACJA:
Po prostu fantastyczna, sa jak sprasowane, idealnie zmielone pigmenty

JAKOŚĆ:
świetna, nic się nie osypuje, nie blednie w ciągu dnia

NAKŁADANIE:
Bardzo łatwe, przyjemne, b. ładnie się rozcierają. Nie wiem, czy zbierają się w załamaniu, używam na Paint Pota MAC lub bazę Art Deco. Efekt można naprawdę dowolnie stopniować, zrobić i dzienny i wieczorowy i smoky - wedle życzenia.

 
MAP T22 swatch




 Wybrałam paletkę w kolorze T22 - bardzo klasyczne kolory i na dzień i na wieczór.
Jestem zauroczona, jedynym minusem jest fakt, że nie można cieni sobie dowolnie skompletować, kolory palet są narzucone (co prawda można kupić inne cienie MAP osobno i paletkę) a i samych palet jest tylko kilka rodzajów do wyboru, zawsze w podobnej gamie kolorystycznej - niestety.
Wybrałam maty, ale w ofercie są także perły i satyny, na pewno również się skuszę.

 Poniżej zdjęcia - swatch palety cieni T22, w różnym świetle:


Makeup Atelier Paris paleta cieni T22

Make-up Atelier Paris T22

T22 shadows


Do nabycia w sklepach internetowych.
Cena - 104zł bodajże, zdecydowanie warte swej ceny!



10/10 ! 



10 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że kolory są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładne, głębokie, a nasycenie powala na łopatki:)

      Usuń
  2. Chyba się na nią skuszę, wydaje się być idealna do makijażu dziennego,modelowania oka jak i ponadczasowego smoky :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, kolory są ciekawie dobrane, można zrobić i wersję 'soft' i 'hard' makijazu oka:)

      Usuń
  3. Ja tez ja mam, i kocham miloscia bezgraniczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolory czy masz gdzieś roztarte cienie np. na ręce czy oku?

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne kolory. Widać, że porządny produkt !

    OdpowiedzUsuń
  6. są bajeczne <3 szukam takiej paletki, muszę trochę się wstrzymać ze względu na cenę, ale już je wypatrzyłam na ladymakeup

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...