piątek, 16 września 2011

Real Techniques vs MAC i inne

Jak się okazuje Real Techniques nie tak bardzo różnią się od moich niektórych pędzelków, nawet wychodzą cenowo bardziej korzystnie. Tutaj małe zestawienie moich dotychczasowych niektórych (najbardziej zbliżonych wyglądem,kształtem, funkcją) do Real Techniques.


Od lewej: RT Deluxe crease brush, MAC 217, RT Base shadow brush, MAC 222.

Tutaj widok z góry, przekrój:


Jak widać są do siebie bardzo zbliżone.

Teraz skośne...



Od lewej: MAC 208, RT Brow brush, Inglot.

I płaskie puchate:



Od lewej: Sephora 14, RT Shading brush, MAC 239


I małe (np.do wew. kącików ):


Od lewej: MAC 231, RT Accent brush, Inglot 20P

14 komentarzy:

  1. hmmm pieknie u Ciebie pędzelkowo :) i maczki i RT :) testowalas juz pędzelki RT?

    OdpowiedzUsuń
  2. Testowałam. Są naprawdę fajne, genialnie rozcierają cienie,szybko i łatwo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm juz sie nie moge doczekac swoich:)
    czekam na foty Twojego zbioru bo juz widze ze ladnie i bardzo ciekawie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio zastanawiałam się nad kupnem pędzelków RT, proszę doradźcie czy warto je kupić ? a może zainwestować w pędzelki sigma ???

    Pozdrawiam i zapraszam na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. RT sa bardzo fajne, jedyny nieudany w tym zestawie to ten do eyelinera (którego nawet nie prezentowałam), jakoś nie widzę dla niego zastosowania ;)
    Sigma też ma fajne pędzelki, ja bym powiedziała, że to tańszy MAC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam starter set i bardzo go lubię, pędzle są naprawdę dobrej jakości :) Base Shadow jest faktycznie podobny do MAC217, z tym, że MACowy jest bardziej puchaty. Ten niby do eyelinera stosuję do aplikacji cienia do wewnętrznego kącika lub nakładam nim cień na dolną powiekę i tutaj spisuje się całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się jakość tych pędzli jest b. dobra, ten niby do eyelinera ja używam jako pędzla do korektora przy skrzydełkach nosa;)

      Usuń
  7. ohh jak miło zobaczyć taki post, dzięki bardzo:) Chętnie zobaczę twój cały pędzelkowy zbiór i twoje opienie o pędzelkach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelków nie mam dużo, ale wstawię notkę i zdjęcia:)

      Usuń
    2. Superaśne są te pędzle RT. Jak tylko spadnie dolar to zamawiam zza wielkiej kałuży :)

      Usuń
    3. Zgadzam się, bardzo udane są:)

      Usuń
  8. Ja ma pędzelki z RT tylko do buziaka. Do oczu i nie tylko kocham MAC:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...