wtorek, 20 września 2011

Make-up Atelier Paris Waterproof Foundation swatch

Swatch: Make-up Atelier Paris Waterproof Foundation : FLW1Y i FLW2Y i inne podkłady

Makeup Atelier Paris foundation
Make-up Atelier Paris Foundation
Na szybko swatche na ręku. Zamówiłam sobie FLW1Y, poprosiłam tez o próbki sticków i je otrzymałam w liczbie: trzy :) Dosłownie odrobinka, ale do testów mam nadzieję wystarczy.


Od lewej swatch:
1. Make-up Atelier Paris FLW1Y,
2. Makeup Atelier Paris FLW2Y,
3. Diorskin Sculpt 020,
4. Clarins Everlasting 105 Nude,
5. Guerlain Lingerie de Peau 31,
6. Guerlain Parure Aqua 02,
7. Bourjois Healthy Mix 51,
8. Chanel Mat Lumiere 020 (ten był pierwszy i się ciutek utlenił)

Sticki:
1. 3Y,
2. 2Y,
3. 1Y


Zestawienie kolorystyczne podkładów na ręce:

Tutaj te same swatche w świetle dziennym, widać, że FLW1Y jest bardzo jasny, podobnie jak Bourjois Healthy Mix 51:

Make-up Atelier Paris waterproof swath
Make-up Atelier Paris Foundation shades



Make-up Atelier Paris

Tutaj porównanie kolorów w jeszcze innym świetle, najjaśniejszy MAP jak widać jest lekko beżowy, moim zdaniem mógłby być nieco bardziej żółty:

Makeup Atelier Paris


Sticki wydają się bardzo kremowe, mocno napigmentowane, trzeba dobrze rozetrzeć.



2 komentarze:

  1. witam:) czy mogłabyś mi porównać podkład make up atelier flw1y a bourjois healthy mix 51 w odniesieniu do koloru? (chodzi mi o jasność, tony itp:) z góry bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasność bym powiedziała, że podobna, Healthy Mix ma więcej żółtych tonów, jest lżejszy, słabiej kryje, gorzej trzyma się skóry.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...