czwartek, 2 czerwca 2011

Znad herbaty z mięty - recenzja Bioderma Sebium Pore Refiner

Krem zwężający pory, z opisu producenta:
Preparat o działaniu korygującym dla skóry tłustej lub mieszanej z problemem rozszerzonych porów, spowodowanym nadmiernym wydzielaniem sebum, stresem, paleniem, zanieczyszczeniami itp.


Rzekomo zmniejsza wydzielanie sebum, rozświetla, błyskawicznie się wchłania.
Nic z tego:)
W małej ilości-naprawde minimalnej - wchłania się dobrze, nie roluje ale też nie zwęża porów w ogóle, pewnie jeśli ktoś ma skórę normalną to i owszem, mieszana musi dostać większą dawkę, by pory się zwężyły i owszem, zwężają się ale tez nie rewelacyjnie i niestety tylko na czas nałożenia kremu. Tubka jest rozczarowująco mała.
Krem pachnie ładnie, niedrażniąo, ale cóż z tego, skoro działanie ma żadne? Kontroli sebum tez nie zauważyłam.
Pore Refiner sprawdza się pod BB Creamy, ale też niedoskonale. Nie matuje.



Nie kupię więcej, ba - nie wiem, co zrobić z moim egzemplarzem ;)



Ocena: 3/10

2 komentarze:

  1. To dużo zalezy jednak od skóry. Moją tak matuje na nosie, że szok (tylko tam używam, bo boję sie długofalowo na czolo ze względu na potencjalne zapychanie). Ale mimo matujacego dzialania, po prostu go podobnie jak i Ty nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zawiódł, a tak się dobrze zapowiadał;)

      Usuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...