sobota, 1 stycznia 2011

Bioderma Hydrabio Riche

Jest to krem do skóry wrażliwej, suchej li/lub odwodnionej. Ma pojemność 40ml i bardzo zgrabną, estetyczną buteleczkę z pompką. Bardzo wydajny. Kupiłam z myślą o przesuszonej skórze i muszę powiedzieć, że jestem zadowolona. Krem ma dość bogatą konsystencję,ale nie jest tłusty w żadnym wypadku, aczkolwiek po wchłonięciu pozostawia lekki, ochronny, minimalnie wyczuwalny film na twarzy.Ja używam go wieczorem po oczyszczeniu twarzy, żeby działał nocą, kiedy skóra nastawiona jest na regenerację i chłonięcie składników odżywczych. rano skóra jest miękka i gładka. Nie zatyka mi porów.
Myślę,ze średnio nadaje się pod makijaż. Jeśli nałoży się go malutko i pozostawi na dłuższy czas do wchłonięcia a pozostały film usunie delikatnie chusteczką - wtedy jak najbardziej.
Ma bardzo delikatny zapach i nie podrażnia skóry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...