piątek, 24 grudnia 2010

Znana wszem i wobec - baza pod cienie ArtDeco

Do kupienia w perfumeriach, koszt ok 36 zł.
Najpierw była baza Joko. Kiedy miała konsystencję gumy do żucia i nakładała się na powiekę tak samo - wyrzuciłam. Kupiłam ArtDeco na jakiejś promocji w Douglasie.

Ta baza zamknięta jest w niewielkim słoiczku, pachnie jakby męską woda kolońską (to nie jest określenie pozytywne;) ), czuć alkohol, niemniej po kilku użyciach przyzwyczaiłam się. Osoby z długimi paznokciami mogą mieć problem z wydobyciem,ale i to można obejść wyjmując produkt jakby wierzchem końca pazura i opuszkiem palca drugiej ręki rozprowadzić cienko na powiece.Nie wysusza powiek!

Kolor jest beżowy, nie widać na powiece,wtapia się w kolor skóry.
Ważne jest,by bazę tę nakładać cieniutko i na bardzo dobrze odtłuszczoną i oczyszczoną powiekę (polecam micel Biodermy czerwony do skóry wrażliwej albo żel do mycia z wodą i dokładne osuszenie chusteczką).

Bazę nakładamy zatem i cieniutko i równomiernie, jeśli jest jej w jakimś miejscu dużo więcej, to cień może tam powędrować i zbrylić się.
Niewątpliwie kiedy okiełzna się tę bazę jej użytkowanie staje się kwestią kilku sekund. Ja po nałożeniu czekam aż wyschnie,inaczej trudno potem rozetrzeć cień.

Baza ArtDeco jest lepsza od tej Joko. Ma rzadszą konsystencję, lepiej się nakłada, ma dużo lepszą jakość, lepiej trzyma cienie,które się nie osypują, lekko wzmacnia się ich kolor.Cena też jest do zjedzenia.Ja bazy używam 5 dni w tygodniu i mam ją już ponad pół roku a zużyłam ok 1/3 opakowania.
Kiedy mi się skończy spróbuję bazy Urban Decay i Potów MACa, może będą jeszcze lepsze?

 A tak wygląda sam słoiczek i wielkość słoiczka w porównaniu do dłoni.

Art Deco primer make up base

Art Deco make up base


Moja ocena: 7/10  (Dopisek: lepsza jest baza Urban Decay, recenzja tutaj )



3 komentarze:

  1. zastanawiam sie nad jej zakupem, narazie mam JOKO VIRTUAL ale faktycznie nie bardzo mi nie odpowiada, zuzyje ją ale nigdy wiecej nie kupie. Kolejna planuje wlasnie artdeco i mam pytanie czy powieka po jej aplikcji zostaje taka gładziutka czy jak w przypadku joko taka jakby chropowata?

    Bardzo sie ciesze ze trafiłam na Twojego bloga, też dopiero raczkuje wiec dokladnie wiem jak cieżko jest na poczatku

    gorąco Cie pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest raczej gładka, ale tez nie pozostawia idealnie śliskiej 'nawierzchni' ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę ją sobie wreszcie kupić;/

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...