czwartek, 25 marca 2010

Let's get it started

Po co mi ten blog?
To jest dobre pytanie. Po to,żeby uwiecznić samą siebie, mój styl, luźne skojarzenia, opinie, które z biegiem czasu mogą ulec zdewaluowaniu, zatraceniu i wypłowieniu w tej wielkiej zmieniajacej się kosmicznej materii. A może umrę jutro? Niech coś po mnie zostanie.
Nie będę tu kopiować cudzych wzorców, to nie 'punkt ksero', inspiracja jak najbardziej,ale kalką gardzę.

Zainspirowały mnie szafiarki-zdolne, z wyobraźnią, ze świeżym, niebanalnym(choć są wyjątki)spojrzeniem na rzeczywistość z perspektywy tego,co czasem górnolotnie nazywa się modą, czy stylem.Moda to rzecz indywidualna, moja będzie zawsze okraszona cudzysłowem, zawsze subiektywna, z małej litery,bo przeważnie użytkowa,nie sama dla siebie i w sobie. Moja moda to styl życia i o tym będzie mój blożek:)

Na początek to,co kocham : BUTY.
Kiedy mówię 'buty' mam na myśli te na obcasie, wszystkie inne to adidasy/balerinki/kalosze/kozaki [nazwa ogólna na określenie gatunku]
To,co kocham najbardziej w ubiorze to buty i sukienki.
Te są granatowe, zamszowe,z mięciutką wysciółką, skórzane. Na zdjęciu wyszły raczej czarne,ale nie ma co wymagać polotu od małej kompaktowej cyfrówki.
Idzie wiosna- z radością sezon szpilek uważam za rozpoczęty!

6 komentarzy:

  1. no buty wyglądają cudnie<3

    uwielbiam szpilki,ale... na cudzych nogach. Sama jestem dość wysoka i na obcasach czuje sie ogromnaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała klasyka! Też mam wielką słabość do butów i sukienek, czasem zastanawiam się czy to nie nałóg już;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, stety-niestety:)

      Usuń
  3. Piękne szpilki. Zazdroszcze miłości do nich. Ja się absolutnie nie mogę przekonać do obcasów. Moje naczynka i żyły na nogach aż pieją z nienawiści...

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś niesamowitego. Bardzo podoba mi się styl klasyczny, cieszę się, że wreszce znalazłam bloga, który go promuje :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję Wam bardzo za każdy komentarz, jest mi niezmiernie miło, że do mnie zaglądacie! :)



You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...